Promovează produsele tradiționale

0

Boromir este un brand cunoscut în industria panificației din România, însă frații Constantin și Gheorghe Boromiz, proprietarii businessului, au trecut prin multe încercări pentru dezvoltarea afacerii.

Povestea brandului Boromir începe în anii ‘90, cu o mică brutărie acompaniată de o moară de făină, Boromir Ind din Râmnicu Vâlcea.

Primii pași in demararea afacerii au fost făcuți în anul 1993, când moara de făină avea o capacitate de producție de 24 tone/zi. În anul următor, capacitatea acesteia a fost dublată, iar până în 1996 moara de la Râmnicu Vâlcea măcina până la 100 de tone de cereale pe zi.

În anii 2012 și 2013, toate companiile cu activități în domeniul panificației și morăritului pe care le controlau frații Boromiz au înregistrat pierderi.

Povestea s-a schimbat, totuși, în 2014, când societatea a raportat o cifră de afaceri de 23 de milioane de euro și un profit de 850.000 de euro. În ultimii ani, afacerile grupului au continuat să crească, iar Constantin Boromiz explica toate aceste cifre prin evoluţia industriei de profil şi prin investiţiile pe care le-a realizat, alocând un buget de peste 10 milioane de euro pentru extinderea gamelor pe care le deţine.

Astăzi, afacerea fraților Boromiz generează aproape 150 de milioane de euro anual, iar în fabricile de panificație, în cele de morărit și în cele 40 de magazine lucrează aproximativ 2.900 de oameni.

Mai mult, grupul a investit constant pentru menținerea și extinderea gamelor pe care le dețin, astfel că în 2018, investițiile au fost de circa 4 milioane de euro pentru implementarea și finalizarea unor linii de producție.

Articol apărut în Top 100 antreprenori, anuar lansat în luna decembrie 2018, care se găsește la punctele de difuzare a presei și în rețeaua Inmedio.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here