După vânzarea fabricii de bere Mureș, capitalul omului de afaceri Emil Morariu s-a împărțit pe mai multe business-uri ce activează în diverse domenii.
Anul trecut, în cadrul companiei Mapcom Logistik pe care o controlează, Emil Morariu a extins centrul de logistică din Târgu Mureș printr-o hală de depozitare și producție ajungând la un total de peste 15.000 metri pătrați spații logistice și hale pentru producție și depozitare.
Totodată, în Brașov, în cadrul companiei Agricin, societate care se ocupă de producția de blaturi de bucătărie, elemente design, decorative din roci naturale și alte materiale nobile, Emil Morariu a finalizat amenajarea celui mare mare showroom din Europa de Est.
Pe lângă aceste investiții, Emil Morariu a intrat și în afaceri în agricultură, investind peste un milion de euro într-o fermă pomicolă din Isaccea. „Avem programată începerea lucrărilor de construcție la un hotel sub franciza Radisson în Brașov. Cu mândrie pot să spun că cea mai mare realizare din ultimii ani este investiția de succes în Hotelul PRIVO și reabilitarea clădirii patrimoniu Casa Csonka”, ne-a explicat Emil Morariu.
Omul de afaceri ne-a spus că printre cele mai mari vulnerabilități sunt modificările legislative frecvente care duc la o lipsa de predictibilitate.
În viitor, familia Morariu intenționează să continue investițiile atât în domeniul hotelier, precum și în sectorul imobiliar și cel agricol. „Ne așteptăm ca peste 10 ani companiile noastre să aibă un impact considerabil în Europa,” spune Emil Morariu.
Articol apărut în Top 100 antreprenori, anuar lansat în luna decembrie 2018, care se găsește la punctele de difuzare a presei și în rețeaua Inmedio.