Omul de afaceri Dan Minulescu a pus bazele Macromex în 1993, businessul aflându-se printre firmele româneşti care au rezistat şi crescut chiar şi în perioada crizei economice. Compania a pornit ca o afacere de distribuție, dar, începând cu 2011, și-a schimbat profilul începând să creeze branduri proprii.
Businessul lui Dan Minulescu are astăzi aproximativ 400 de angajați, în jur de 11.000 de clienți, deține două centre mari de distribuție, șase divizii de vânzare și o flotă de 120 de autovehicule. Mai mult de jumătate din businessul companiei este realizat de brandurile proprii.
Controlat indirect de antreprenorul român Dan Minulescu, distribuitorul de produse alimentare Macromex SRL a avut în 2017 o cifră de afaceri de peste 722 de milioane de lei, în creștere față de anul 2016, când compania de distribuție raporta 711 milioane de lei.
Compania lui Dan Minulescu a înregistrat în anul 2017 un profit de aproape 16 milioane de lei, după ce cu un an înainte raportase o pierdere de aproximativ 5,5 milioane de lei. Omul de afaceri a anunțat la jumătatea acestui an investiții de circa 12 milioane de euro într-un nou centru regional de distribuţie în zona de sud a ţării.
Macromex are în portofoliu branduri proprii precum Corso şi La Strada (îngheţată), dar şi mărci partenere precum La Lorraine (panificaţie congelată) sau President (lactate).
Articol apărut în Top 100 antreprenori, anuar lansat în luna decembrie 2018, care se găsește la punctele de difuzare a presei și în rețeaua Inmedio.